Murat aydın vardı içeriye girmişti sanırım. Haber sitelerine kadar çıkmıştı. En son 34 yıl aldı diye okudum. Sonra seyit şimdi de düşünceli. Sonları hüsran oluyor ama halen devam ediyorlar. Mustafa ise ayrı dünya ufacık rakamlar peşinde. Herkes şikayetçi olsa bu adam af olmadığı sürece içeriden çıkamaz. Firar takılıyor olabilir. Ama forumda nerdeyse her gün adı geçiyor halen d*landırılmak tuhaf
Hocam bir de
@Ben; nickli Cihat Aydın var olmayan bebeğini öldüren,
https://www.r10.net/off-topic/433602...dikkatine.html
Bence Düşünceli'den bile daha aşağılık kim varsa tüm listedekilerden aşağılık derim.