cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/375106...landirici.html
buradaki iban ve numaraları da verin daha kolay bulunur belki
Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke az araştırsaydınız. Şu konuyu açmaya girene kadar forumda bi aratsaydınız görürdünüz. Numarası bile aynı düşüncesiz itin.

hocam allah için işimiz gücümüz kalmadı 75 tl beni dolandırılarmı dıye dusunup onumu arastırsaydım r10 profılı ıstedım ısme dıkkat edemedım yoğundum 75 tl oldugu ıcınde cok ustune dusmedım kım ne yapar 75 tl yı yanı 1 paket sıgara bıle etmez