• 12-03-2025, 03:41:09
    #1
    Merhaba dostlar. Şirket açmak istediğimde İngilterede çok cüzi miktarlara şirket atanları gördüm. Smm panel kazançlarım var. İngilterede şirket açıp gelirleri buraya toplamak ve vergisini burada ödemek mantıklı mı? Bunu uygulayan oldu mu şu ana kadar
  • 12-03-2025, 03:44:36
    #2
    Forumdaki bir arkadaş dedi ki ingilterede oturumu olmayanlar gelir vergisi ve stopaj ödemiyormuş. Sanmıyorum ama eğer öyleyse belirli bir limite kadar zaten kdv de yok. O halde gayet mantıklı. 3 yıllık abd şirketim var bu yıl bir de ingilterede kurarım.
  • 12-03-2025, 03:55:56
    #3
    Takip
  • 12-03-2025, 04:00:16
    #4
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki bir arkadaş dedi ki ingilterede oturumu olmayanlar gelir vergisi ve stopaj ödemiyormuş. Sanmıyorum ama eğer öyleyse belirli bir limite kadar zaten kdv de yok. O halde gayet mantıklı. 3 yıllık abd şirketim var bu yıl bir de ingilterede kurarım.
    Yıllık 1 veya 2 milyon sterline kadar yoktu evet.
  • 12-03-2025, 04:11:40
    #5
    İngiltere de şirket kurmak kolay, önemli olan türkiye den ödeme almak.
  • 12-03-2025, 04:32:01
    #6
    takip