Forumdaki bir arkadaş dedi ki ingilterede oturumu olmayanlar gelir vergisi ve stopaj ödemiyormuş. Sanmıyorum ama eğer öyleyse belirli bir limite kadar zaten kdv de yok. O halde gayet mantıklı. 3 yıllık abd şirketim var bu yıl bir de ingilterede kurarım.
Yıllık 1 veya 2 milyon sterline kadar yoktu evet.