Merhaba, bu arabayı almayı düşünüyorum ancak ekspert notu kısmındaki yerlerden dolayı emin olamadım. Çok da yok açıkcası bu yüzden konu açıyorum. Bilgisi olan birileri yardımcı olabilirse çok sevinirim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...31883426/detay
SOL PODYE VE KILIÇ SACI İŞLEMLİ BOYALI
GÖZLE GÖRÜLEN GAMZE ŞEKLİNDE AZ SAYIDA GÖÇÜKLER MEVCUT
BAGAJ KAAPĞINDA AYAR GÖÇÜK DÜZELTME VE RÜTUŞ İŞLEMİ MEVCUT
ELEKTRİK VE ELEKTRONİK ARIZA KAYITLARI MEVCUT
VOLANTTA HAFİF DÜZEYDE SES VAR KAVRAMA SİSTEMİNDE ARIZA KAYDI MEVCUT
MOTOR DURUMU İYİ
Bu arabayı almayı düşünüyorum
14
●636
- 10-03-2025, 23:12:06Hocam otomatik arıyorum açıkcası. Bide bilginiz var mı bu aracın ekspert notuyla alakalı acaba?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2025, 23:13:08Benim tercih etmeyeceğim açıklamalar mevcut hocam. Şase ya da podyede işlem varsa girmem ben. Kaputta da boya var. Bilmiyorum geçmişini fakat satımı zor olabilir. Sonuçta 700 bin tl az bir para değil.BKDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2025, 23:14:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam Golf sahibiyim aklım varsa otomatik vites Volkswagen grubuna girme çok büyük hata yaparsın
- 10-03-2025, 23:14:51700-750 arasına i20de çok gördüm ama hep boyalı değişeni çok hocam. Clio bakınıyorum ben de poloyla birlikte.nothers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2025, 23:15:09Bende tercih etmezdim şahsen başka şehirdeyseniz dikkat edin bence artık exper bile güvence vermiyor
- 10-03-2025, 23:16:36Hız vs çok önemli değil ise 1-2 sene rahatça bineyim derseniz 1.0 TCE motor Clio' da bakabilirsiniz otomatik.BKDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle