• 10-03-2025, 23:09:36
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba, bu arabayı almayı düşünüyorum ancak ekspert notu kısmındaki yerlerden dolayı emin olamadım. Çok da yok açıkcası bu yüzden konu açıyorum. Bilgisi olan birileri yardımcı olabilirse çok sevinirim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...31883426/detay

    SOL PODYE VE KILIÇ SACI İŞLEMLİ BOYALI
    GÖZLE GÖRÜLEN GAMZE ŞEKLİNDE AZ SAYIDA GÖÇÜKLER MEVCUT
    BAGAJ KAAPĞINDA AYAR GÖÇÜK DÜZELTME VE RÜTUŞ İŞLEMİ MEVCUT
    ELEKTRİK VE ELEKTRONİK ARIZA KAYITLARI MEVCUT
    VOLANTTA HAFİF DÜZEYDE SES VAR KAVRAMA SİSTEMİNDE ARIZA KAYDI MEVCUT
    MOTOR DURUMU İYİ
  • 10-03-2025, 23:11:05
    #2
    Hocam otomatik şart değil ise Egea 2020 1.3 Multijet Easy Stil paket öneririm. Hem 90 bin km altı olur hem hata boya değişen tramer olmaz. Hemde tertemiz binersiniz. Alımı satımı kolay olur.
  • 10-03-2025, 23:12:06
    #3
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otomatik şart değil ise Egea 2020 1.3 Multijet Easy Stil paket öneririm. Hem 90 bin km altı olur hem hata boya değişen tramer olmaz. Hemde tertemiz binersiniz. Alımı satımı kolay olur.
    Hocam otomatik arıyorum açıkcası. Bide bilginiz var mı bu aracın ekspert notuyla alakalı acaba?
  • 10-03-2025, 23:13:08
    #4
    BKDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otomatik arıyorum açıkcası. Bide bilginiz var mı bu aracın ekspert notuyla alakalı acaba?
    Benim tercih etmeyeceğim açıklamalar mevcut hocam. Şase ya da podyede işlem varsa girmem ben. Kaputta da boya var. Bilmiyorum geçmişini fakat satımı zor olabilir. Sonuçta 700 bin tl az bir para değil.
  • 10-03-2025, 23:13:24
    #5
    715 buna vereceğine başka bir alman arabası corsa bakabilirsin. Ya da 2020-2021 model clio alabilirsin.
  • 10-03-2025, 23:14:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam Golf sahibiyim aklım varsa otomatik vites Volkswagen grubuna girme çok büyük hata yaparsın
  • 10-03-2025, 23:14:51
    #7
    Kurumsal PLUS
    nothers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    715 buna vereceğine başka bir alman arabası corsa bakabilirsin. Ya da 2020-2021 model clio alabilirsin.
    700-750 arasına i20de çok gördüm ama hep boyalı değişeni çok hocam. Clio bakınıyorum ben de poloyla birlikte.
  • 10-03-2025, 23:15:09
    #8
    Bende tercih etmezdim şahsen başka şehirdeyseniz dikkat edin bence artık exper bile güvence vermiyor
  • 10-03-2025, 23:16:36
    #9
    BKDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700-750 arasına i20de çok gördüm ama hep boyalı değişeni çok hocam. Clio bakınıyorum ben de poloyla birlikte.
    Hız vs çok önemli değil ise 1-2 sene rahatça bineyim derseniz 1.0 TCE motor Clio' da bakabilirsiniz otomatik.