BKDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otomatik arıyorum açıkcası. Bide bilginiz var mı bu aracın ekspert notuyla alakalı acaba?
Benim tercih etmeyeceğim açıklamalar mevcut hocam. Şase ya da podyede işlem varsa girmem ben. Kaputta da boya var. Bilmiyorum geçmişini fakat satımı zor olabilir. Sonuçta 700 bin tl az bir para değil.