R10 Konu Tasarımı Hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Konu Tasarımı Hakkında
4
●
292
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Konu Tasarımı Hakkında
10-03-2025, 03:30:32
#1
sufcer
Üyeliği durduruldu
Konu tasarımı boyutlarını paylaşırmısınız sizlere zahmet teşekkürler şimdiden
Kabul Edilen Cevap
Dijital Ötesi
0 Beğeni
Mesaja Git
1920 genişlikte güzel görüntü oluyor
10-03-2025, 03:31:28
#2
ESWORK
Belli bir boyutu yok hocam 1920 genişlik olarak çalışabilirsin
10-03-2025, 03:38:30
#3
Vexa
Merhaba hocam,
Genişliği 1200px ayarlayıp uzunluğu da tasarıma göre belirleyebilirsiniz.
10-03-2025, 03:58:40
#4
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
1920 genişlikte güzel görüntü oluyor
10-03-2025, 09:16:51
#5
Vulcanist
Konu tasarımı içinde linklemeyi nasıl yapıyosunuz peki. ADOBE XD ile çalışan biri kocaman kare kutunun içine nasıl bağlantı verebilir. Ya da psd figma hepsinin mantığı aynı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler