Konu
R10 Konu Tasarımı Hakkında
10-03-2025, 09:16:51
#5
Vulcanist
Konu tasarımı içinde linklemeyi nasıl yapıyosunuz peki. ADOBE XD ile çalışan biri kocaman kare kutunun içine nasıl bağlantı verebilir. Ya da psd figma hepsinin mantığı aynı.