• 06-03-2025, 10:39:39
    #1
    Merhaba
    Claude bir kaç yazışmadan sonra konuşma limitine takılıyorum
    Hem uzunluk hem saat olarak
    Ücretli sürümünde saat sorunu yok ama limit sınırsız mı? bilgisi olan var mı?
  • 06-03-2025, 10:53:09
    #2
    Takip
  • 06-03-2025, 10:54:55
    #3
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Claude bir kaç yazışmadan sonra konuşma limitine takılıyorum
    Hem uzunluk hem saat olarak
    Ücretli sürümünde saat sorunu yok ama limit sınırsız mı? bilgisi olan var mı?
    limit var. context lenght dedikleri limit var. bellir bir yerden sonra 3 veya 6 saat sonra gel diyor.
  • 06-03-2025, 10:57:26
    #4
    Ücretli sürümünü kullanmıştım. claude'un kullanım limitleri tamamen yoğunluğa bağlı değişiyor. Net bir limiti yok gibi ve çabucak bitiyor. ücretli alırsanız son sürümü de limitli olarak kullanabiliyorsunuz. Misal 3.5 Sonnet kullandığım dönemde birkaç sorgu ve işlem sonrası beni Haiku kullanmaya yönlendiriyordu. Ve son sürümü olan Sonnet 3.5'u kullanamıyordum. Ama Haiku ile devam edebiliyordum. şu anda sonnet 3.7 var güncel sürüm olarak.
  • 06-03-2025, 10:58:22
    #5
    ücretli sürümdede limit var malesef
    ama free versiyona göre sizi tatmin eder
  • 06-03-2025, 11:41:27
    #6
    fatbotter.com
    Sohbetleriniz ne kadar uzunsa o kadar erken dolar. Olabildiğince kısa sorular ve veriler vermeye çalışın. Bir sorunu çözdüğünüzde mutlaka yeni sohbete geçin.
  • 06-03-2025, 13:18:33
    #7
    Bir yazılım planlayıp yazdırmak istiyorum misal PHP MySQL bu konuda nasıl freesi yarıda kesiyor yaşansın basamaklarında
  • 06-03-2025, 14:30:56
    #8
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yazılım planlayıp yazdırmak istiyorum misal PHP MySQL bu konuda nasıl freesi yarıda kesiyor yaşansın basamaklarında
    cursor ide ile kullanmayı dene istersen
  • 06-03-2025, 18:00:04
    #9
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli sürümünü kullanmıştım. claude'un kullanım limitleri tamamen yoğunluğa bağlı değişiyor. Net bir limiti yok gibi ve çabucak bitiyor. ücretli alırsanız son sürümü de limitli olarak kullanabiliyorsunuz. Misal 3.5 Sonnet kullandığım dönemde birkaç sorgu ve işlem sonrası beni Haiku kullanmaya yönlendiriyordu. Ve son sürümü olan Sonnet 3.5'u kullanamıyordum. Ama Haiku ile devam edebiliyordum. şu anda sonnet 3.7 var güncel sürüm olarak.
    Hocam 18$ olan paketi alırsanız limite takılmadan kullanabiliyor muyuz?