Ücretli sürümünü kullanmıştım. claude'un kullanım limitleri tamamen yoğunluğa bağlı değişiyor. Net bir limiti yok gibi ve çabucak bitiyor. ücretli alırsanız son sürümü de limitli olarak kullanabiliyorsunuz. Misal 3.5 Sonnet kullandığım dönemde birkaç sorgu ve işlem sonrası beni Haiku kullanmaya yönlendiriyordu. Ve son sürümü olan Sonnet 3.5'u kullanamıyordum. Ama Haiku ile devam edebiliyordum. şu anda sonnet 3.7 var güncel sürüm olarak.