• 05-03-2025, 03:31:14
    #1
    Merhaba,

    Satıcı olarak Amazon'u nasıl bilirsiniz? Satışlar nasıl, tatmin ediyor mu? Müşteri kitlesi Trendyol'da ki kadar sorunlu mu?

    Komisyon oranları diğerlerine göre çok daha iyi gözüküyor. Paneli inceledim pek beğenmedim ama önemli değil. Düşünceniz nedir?
  • 05-03-2025, 03:34:26
    #2
    Abim satış yapıyordu amazonda dropshipping tanımlandığı gibi değil kesinlikle bir sabah uyandığınızda hayallerinizden olabilirsiniz, 10.000 dolar bakiyeli hesap suspended yemişti..
    Dropshipping yapıp yapmadığınızı bilmiyorum sadece belirtmek istedim.
  • 05-03-2025, 03:37:21
    #3
    hako61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim satış yapıyordu amazonda dropshipping tanımlandığı gibi değil kesinlikle bir sabah uyandığınızda hayallerinizden olabilirsiniz, 10.000 dolar bakiyeli hesap suspended yemişti..
    Dropshipping yapıp yapmadığınızı bilmiyorum sadece belirtmek istedim.
    Teşekkür ederim. Stoklu satış yapıyorum. Trendyol var ama artık iyice yordu.
  • 05-03-2025, 03:41:23
    #4
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Stoklu satış yapıyorum. Trendyol var ama artık iyice yordu.
    Trendyolda hangi kategori üzerinde satış yaptığınız aşırı önemli özellikle 2025 yılına girdiğimiz an itibari ile koskoca trendyol tarafından trendyol'u maddi zarara uğratmak gerekçesi ile tamamen uzaklaştırılmış durumdayım. Aynı günde 18 mağazamız kapanmıştı.. Mağazaların hepsi şahsımıza ait değil mallarımızı satıyorlardı 3 mağaza bizimdi.
  • 05-03-2025, 03:45:26
    #5
    hako61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyolda hangi kategori üzerinde satış yaptığınız aşırı önemli özellikle 2025 yılına girdiğimiz an itibari ile koskoca trendyol tarafından trendyol'u maddi zarara uğratmak gerekçesi ile tamamen uzaklaştırılmış durumdayım. Aynı günde 18 mağazamız kapanmıştı.. Mağazaların hepsi şahsımıza ait değil mallarımızı satıyorlardı 3 mağaza bizimdi.
    Nasıl bir zarara uğratmaktan bahsediyorlardı?
  • 05-03-2025, 03:47:22
    #6
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir zarara uğratmaktan bahsediyorlardı?
    Aktif olarak mağazalarımız olduğundan dolayı trendyolda kısa bir bilgilendirme yapayım trendyol'un algoritmasını a'dan z'ye bildiğimiz için haksız rekabet yapıyorduk açıkcası.