Merhaba,
Satıcı olarak Amazon'u nasıl bilirsiniz? Satışlar nasıl, tatmin ediyor mu? Müşteri kitlesi Trendyol'da ki kadar sorunlu mu?
Komisyon oranları diğerlerine göre çok daha iyi gözüküyor. Paneli inceledim pek beğenmedim ama önemli değil. Düşünceniz nedir?