• 04-03-2025, 23:25:44
    #1
    Merhaba, Google One nisan ayında fiyatlarını en düşük 50 TL civarında yapacak diye mesaj geldi. Bende yıllık plana geçeyim diyorum ama bakıyorum ki daha Nisan gelmeden fiyatları 49,99 TL yapmışlar bile yıllık alımda 500 TL çıkıyor fiyatları, sizde de durum böyle mi?

    Öyle ise bu saçmalık neden böyle daha Nisan gelmeden fiyatlara zam yapıldı?
  • 04-03-2025, 23:26:44
    #2
    Nelere zam yapılmadı ki alıştık artık :/
  • 04-03-2025, 23:35:32
    #3
    ORUC AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nelere zam yapılmadı ki alıştık artık :/

    https://www.youtube.com/watch?v=f7GS...mitBesen-Topic
  • 04-03-2025, 23:37:31
    #4
    2 tblığına aylık 50 ödüyordum. 204,99 oldu..
  • 05-03-2025, 00:09:42
    #5
    2026 yiljna akadar almistim Allah tan
  • 05-03-2025, 02:24:22
    #6
    200 gb olanı 2029 yılında kadar aldım. 2 tb olan diğer hesabımın üç ayıp kaldı. Keşke