Merhaba, Google One nisan ayında fiyatlarını en düşük 50 TL civarında yapacak diye mesaj geldi. Bende yıllık plana geçeyim diyorum ama bakıyorum ki daha Nisan gelmeden fiyatları 49,99 TL yapmışlar bile yıllık alımda 500 TL çıkıyor fiyatları, sizde de durum böyle mi?

Öyle ise bu saçmalık neden böyle daha Nisan gelmeden fiyatlara zam yapıldı?