Çok geçmiş olsun ama bu olaydan bir şey çıkacağını sanmıyorum. Karşı tarafı suçlu gösterebilecek tek kısım sizi engellemesi. Demek ki bir şeyler biliyor ve engelliyor. Ama sizin de ürünü test ederek almanız gerekirdi. Sonuçta bir mağazadan vs. almıyorsunuz. Sıfır veya ikinci el fark etmez, şahıslardan ürün alırken mutlaka test edin.

Önerim şudur, tüm konuşmaların ekran görüntüsünü alın ve belgeleyin. Dilekçenizde ise yaşadığınız olayı birebir anlatın ve sizi engellediğini de mutlaka belirtin. Tekrardan geçmiş olsun, umarım hakkınızı alırsınız.