• 02-03-2025, 03:25:47
    #10
    Printerbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari+prim
    Hem kuzenim hem kaynım migrosta çalışıyor. Daha dogrusu ikisini de zamaninda ben soktum işe. Migros bolge müdürünün 2 cocuguna ozel derse gidiyorum yillardir. Migros hakkinda o kdr çok şey biliyorum ki. Hicbir zaman asgari verilmez. Şu an yeni işe başlayan 25 bin küsür ile basliyor 2025 de. Her yil kidem arttikca olağan zam haricinde kidem zammı da aliyorlar. Kuzenim 6 yil oldu. 33 aliyor. Kaynım 2 tili doldurdu. 28 küsür aliyor.
  • 02-03-2025, 04:20:13
    #11
    ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migros Sanal Market'te çalışacağım. Maaşı kasa reyon ile aynı mı? Yan haklarla beraber ne kadar veriyor?
    Asgari ücretin üzerinde alacaksanız ve insan gibi çalışma saatlerine sahip olacaksınız,

    Sanal market departmanına alışmanız biraz uzun sürebilir ama keyifli bir iş girmenizi tavsiye ederim, ( diğer üç harfli marketlere oranla insan olduğunuzu hatırlayacaksınız)

    Yemek+yol+alışveriş çeki+maaş+maaş üzerinden sigorta+mesai++++ diye gider ama kadroya geçmeniz gerekir biraz sabrederseniz çok rahat geçersiniz,

    Haftada 1 Gün izin,

    Günlük net 7 saat çalışma ( 1.5 saat mola toplam 8.5 saat )

    Ha bide sendikalısınız,
  • 02-03-2025, 04:24:06
    #12
    Printerbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari+prim
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari artı prim olarak biliyorum hocam. Maaşı soran arkadaşlar hangi gittiğiniz işte maaş işe girmeden belli oluyor merak ediyorum açıkcası. Şartlar için görüşülür o sırada maaş sorulur.
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şartları düşünerek iş arayacak zamanı geçeli çok oldu para kazandırsın yeter kafasındayız artık bu tür yerler asgariden yüksek vermez hocam araya prim sıkıştırıp asgari ücretin 1-2k üstüne çıkacağını ben zannetmiyorum yine tabi çalışan veya çalışan tanıdığı olan biri yanıtlarsa daha detaylı ve net bir cevap olur
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücretin üzerinde alacaksanız ve insan gibi çalışma saatlerine sahip olacaksınız,

    Sanal market departmanına alışmanız biraz uzun sürebilir ama keyifli bir iş girmenizi tavsiye ederim, ( diğer üç harfli marketlere oranla insan olduğunuzu hatırlayacaksınız)

    Yemek+yol+alışveriş çeki+maaş+maaş üzerinden sigorta+mesai++++ diye gider ama kadroya geçmeniz gerekir biraz sabrederseniz çok rahat geçersiniz,

    Ha bide sendikalısınız,
    Şartları bilmeden bu tarz yorumlar yapmanız kişileri yanlış yönlendirir,

    Migros ile ilgili kısa bir araştırma yapmanızı ve Türkiye de organize perakende de ve özel sektörde çalışılabilecek nadir kurumlardan olduğunu bilmenizi isterim,
  • 02-03-2025, 11:28:01
    #13
    Ben mağazasında çalışıyorum müdür yardımcısı olarak ama sanal marketmiş sizin ki
  • 02-03-2025, 11:55:53
    #14
    AdemEkinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mağazasında çalışıyorum müdür yardımcısı olarak ama sanal marketmiş sizin ki
    bartinda mi? Hangi subedesiniz
  • 02-03-2025, 12:23:58
    #15
    AdemEkinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mağazasında çalışıyorum müdür yardımcısı olarak ama sanal marketmiş sizin ki
    kasa reyon ne kadar alıyor totalde