Asgari artı prim olarak biliyorum hocam. Maaşı soran arkadaşlar hangi gittiğiniz işte maaş işe girmeden belli oluyor merak ediyorum açıkcası. Şartlar için görüşülür o sırada maaş sorulur.
şartları düşünerek iş arayacak zamanı geçeli çok oldu para kazandırsın yeter kafasındayız artık bu tür yerler asgariden yüksek vermez hocam araya prim sıkıştırıp asgari ücretin 1-2k üstüne çıkacağını ben zannetmiyorum yine tabi çalışan veya çalışan tanıdığı olan biri yanıtlarsa daha detaylı ve net bir cevap olur
Asgari ücretin üzerinde alacaksanız ve insan gibi çalışma saatlerine sahip olacaksınız,
Sanal market departmanına alışmanız biraz uzun sürebilir ama keyifli bir iş girmenizi tavsiye ederim, ( diğer üç harfli marketlere oranla insan olduğunuzu hatırlayacaksınız)
Yemek+yol+alışveriş çeki+maaş+maaş üzerinden sigorta+mesai++++ diye gider ama kadroya geçmeniz gerekir biraz sabrederseniz çok rahat geçersiniz,
Ha bide sendikalısınız,
Şartları bilmeden bu tarz yorumlar yapmanız kişileri yanlış yönlendirir,
Migros ile ilgili kısa bir araştırma yapmanızı ve Türkiye de organize perakende de ve özel sektörde çalışılabilecek nadir kurumlardan olduğunu bilmenizi isterim,