• 26-02-2025, 23:42:30
    #1
    Merhaba var olan yemek uygulama üzerinden ev yemekleri yapıp satmanın suç teşkil durumu var mı geçenler de evde tost yapan birine zabita baskın yapmıştı bizim ülkede toplum hırsız olsun diye can atıyor maalesef. Durum hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim teşekkürler
  • 27-02-2025, 00:34:35
    #2
    Kadınlara özel bir yasa vardı sanırım tam hatırlamıyorum hocam
  • 27-02-2025, 03:06:18
    #3
    Kaçak bir dükkan açıp yemek yapıp satmak ile evden yapıp satmak arasında fark yok.
    ama eğer ruhsatınızı alıp, belediyenin belirlediği temizlik ve gıda şartlarını sağlarsanız ister ev, ister dükkan istersen bulut mutfakta yapıp satabilirsiniz.