Merhaba var olan yemek uygulama üzerinden ev yemekleri yapıp satmanın suç teşkil durumu var mı geçenler de evde tost yapan birine zabita baskın yapmıştı bizim ülkede toplum hırsız olsun diye can atıyor maalesef. Durum hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim teşekkürler