Merhaba vodofone seyehat yanımda aracılığı ile uçak bileti aldım ilk defa bineceğim de. Bilet mailime eposta olarak geldi fakat bi QR falan yok sadece bilet numarası var oraya gittiğimde bunu göstermem yeterli olur mu. Teşekkürler
ayrıca ilk uçak yolculuğu için dikkat etmem gereken bir şeyler varsa söylerseniz sevinirim.
Uçak bileti hk.? R10+
3
●122
- 22-02-2025, 21:40:38
- 22-02-2025, 21:42:54Havalimanında zaten makinalardan alırsın biletini + kimliğin yanında olsun yeter.
Yasaklı maddeler var onları da götürme, kimi havaalanında takılıyorlar,kiminde takılmıyor. Eğer tek valiz gidiyorsan, el bagajı olarak yanında taşı uçağa al. Valiz sırası beklemezsin.
Nereden nereye yolculuk?
Uzun mesafe 2 saat vs. ise yolculuğun ekstra diz boyu mesafe almanı tavsiye ederim. Tabi boyun kaç bilmiyorum ben 1.89'um diz mesafesi dar geliyor. - 22-02-2025, 21:44:15Havaalanına ilk güvenlikten geçip girdiğinizde bavul vermek üzere gittiğiniz kontuarda (yada artık bir çok havaalanında bu kontuarların önündeki kiosk'ta) bilet numaranız/PNR numaranız ve kimliğinizle biletinizi teslim alabiliyorsunuz. Kabin bagajınızda tırnak makası dahil kesici-delici bir şey bulunmamasına ve kabin bagajınızda 100ml üstü tek ambalajda sıvı bulunmamasına dikkat edin
İyi uçuşlar!
- 22-02-2025, 21:45:03İstanbul, tokat arası hocam 1.30 saat yolculuk.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küçük bir valiz almayı düşünüyorum, teşekkürler.
İyi uçuşlar!