• 22-02-2025, 21:40:38
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Merhaba vodofone seyehat yanımda aracılığı ile uçak bileti aldım ilk defa bineceğim de. Bilet mailime eposta olarak geldi fakat bi QR falan yok sadece bilet numarası var oraya gittiğimde bunu göstermem yeterli olur mu. Teşekkürler

    ayrıca ilk uçak yolculuğu için dikkat etmem gereken bir şeyler varsa söylerseniz sevinirim.
  • 22-02-2025, 21:42:54
    #2
    Havalimanında zaten makinalardan alırsın biletini + kimliğin yanında olsun yeter.
    Yasaklı maddeler var onları da götürme, kimi havaalanında takılıyorlar,kiminde takılmıyor. Eğer tek valiz gidiyorsan, el bagajı olarak yanında taşı uçağa al. Valiz sırası beklemezsin.

    Nereden nereye yolculuk?
    Uzun mesafe 2 saat vs. ise yolculuğun ekstra diz boyu mesafe almanı tavsiye ederim. Tabi boyun kaç bilmiyorum ben 1.89'um diz mesafesi dar geliyor.
  • 22-02-2025, 21:44:15
    #3
    Havaalanına ilk güvenlikten geçip girdiğinizde bavul vermek üzere gittiğiniz kontuarda (yada artık bir çok havaalanında bu kontuarların önündeki kiosk'ta) bilet numaranız/PNR numaranız ve kimliğinizle biletinizi teslim alabiliyorsunuz. Kabin bagajınızda tırnak makası dahil kesici-delici bir şey bulunmamasına ve kabin bagajınızda 100ml üstü tek ambalajda sıvı bulunmamasına dikkat edin İyi uçuşlar!
  • 22-02-2025, 21:45:03
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havalimanında zaten makinalardan alırsın biletini + kimliğin yanında olsun yeter.
    Yasaklı maddeler var onları da götürme, kimi havaalanında takılıyorlar,kiminde takılmıyor. Eğer tek valiz gidiyorsan, el bagajı olarak yanında taşı uçağa al. Valiz sırası beklemezsin.

    Nereden nereye yolculuk?
    Uzun mesafe 2 saat vs. ise yolculuğun ekstra diz boyu mesafe almanı tavsiye ederim. Tabi boyun kaç bilmiyorum ben 1.89'um diz mesafesi dar geliyor.
    İstanbul, tokat arası hocam 1.30 saat yolculuk.
    Küçük bir valiz almayı düşünüyorum, teşekkürler.