Merhaba vodofone seyehat yanımda aracılığı ile uçak bileti aldım ilk defa bineceğim de. Bilet mailime eposta olarak geldi fakat bi QR falan yok sadece bilet numarası var oraya gittiğimde bunu göstermem yeterli olur mu. Teşekkürler

ayrıca ilk uçak yolculuğu için dikkat etmem gereken bir şeyler varsa söylerseniz sevinirim.