Bir kişiden koltuk almak için koltuk parasını gönderdik. Daha sonra ev sahibimiz gerek yok ben alırım diyerek koltuk aldı eve. Koltuk aldığımız çocuk evi arkadaşına devretmiş , devrettiği çocukla konuştuk tamam koltuklar bende kalsın size parasını ayın başında vereceğim dedi.
Geri kalan her şey sohbetler kısmında mevcut , bu arkadaştan paramı nasıl alabilirim?