Yarın karakola veya savcılığa gidip şikayette bulunuyorum demeniz yeterlidir. Siz gidene kadar paranız atılmazsa bi an önce şikayette bulunun her türlü alıcaksınız ibandan bulunur zararı karşılamak zorunda.