Merhaba,
3D Üzerine kendimi geliştiriyorum, Blender üzerinde neredeyse programa hakim oldum. ZBrush gibi diğer programları da öğrenmeye başladım. Ancak yüz, karakter ve kıyafet modellerken mouse ile aşırı zorlanıyorum. Grafik tableti almayı planlıyorum ama piyasada çok ürün var ve bilgim yok. Wacom, XP-Pen ve Vikk markalarını tableti var 3000 TL ve altı öneride bulunabileceğiniz tablet var mıdır acaba?
Grafik Çizim Tableti Kullananlara Sorum Var
4
●96
- 19-02-2025, 16:59:21
- 19-02-2025, 17:32:02Ben wacom kullanıyorum memnunum fakat Xp kullanan arkadaşlardan bir şikayet duymadım.
- 19-02-2025, 17:56:06@Gokenim;@ArtStoreUqur;@Palria; Hocam işte modeller arasında hangisini alsam bilemedim, yerine göre baya ince çalışmam gerekecek hangisi iş görür bilmiyorum. Wacom'da da baya model mevcut