Konu
Grafik Çizim Tableti Kullananlara Sorum Var
19-02-2025, 17:32:02
#4
ArtStoreUqur
Ben wacom kullanıyorum memnunum fakat Xp kullanan arkadaşlardan bir şikayet duymadım.