• 19-02-2025, 15:37:42
    #1
    Merhabalar, merak ettiğim bir konu. Forumda ve forum dışında 100 200 TL ye yazılım lisansları satılıyor. Örneğin windows 11 pro lisans ; microsoftun sitesinde 9.499 TL, nasıl 200 tl'ye satılabiliyor ?
  • 19-02-2025, 15:38:47
    #2
    Takip
  • 19-02-2025, 15:39:01
    #3
    takip
  • 19-02-2025, 15:39:34
    #4
    Takip
  • 19-02-2025, 15:40:48
    #5
    Takip
  • 19-02-2025, 15:45:32
    #6
    Takip
  • 19-02-2025, 15:50:14
    #7
    Genel olarak crack ile felan çekiliyor işin ilginç yanı da şu l; hiç bir sorun teşkil etmiyor windows da bunu biliyor fakat yinede önüne geçmiyor
  • 19-02-2025, 15:52:12
    #8
    Patroen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak crack ile felan çekiliyor işin ilginç yanı da şu l; hiç bir sorun teşkil etmiyor windows da bunu biliyor fakat yinede önüne geçmiyor
    Nasıl geçmiyor hocam? Geçenlerde bir konu gördüm arkadaşı uyarmışlar eğer kaldırmazsan hukuki süreç başlatacağız diye.
  • 19-02-2025, 15:53:05
    #9
    OEM lisanslar olduğu için sorunsuz kullanılıyor ancak satmak suç.