Merhabalar, merak ettiğim bir konu. Forumda ve forum dışında 100 200 TL ye yazılım lisansları satılıyor. Örneğin windows 11 pro lisans ; microsoftun sitesinde 9.499 TL, nasıl 200 tl'ye satılabiliyor ?