• 19-02-2025, 15:04:53
    #1
    İmkanlar dahilinde başka ülkeye gitmek ister miydiniz ? Geri dönmemek kaydıyla gitmek isteyen var mı acaba?
  • 19-02-2025, 15:06:24
    #2
    Başka ülkenin neresi olduğu önemli
  • 19-02-2025, 15:06:53
    #3
    Gold üye
    Nisan ayı itibariyle Almanya'ya yerleşiyoruz eşimle birlikte ve gerçekten büyük bişi olmadıkça dönmeyi düşünmüyoruz gittiğimizde

    Eğerki almanya olmasaydı da Arnavutluk yada Sırbistan düşünüyordum.
  • 19-02-2025, 15:08:02
    #4
    Imkan mı sunuyorsunuz yoksa bilgi almak mı istiyorsunuz Bu postun amacını anlayamadım
  • 19-02-2025, 15:12:35
    #5
    İstediğim ülkeyi seçebiliyorsam,iş ve ev veriyorsa 1 dakika kalmam TR de
  • 19-02-2025, 15:13:04
    #6
    Oturma izni ya da çalışma izni alındı mı ? Bizi süreçleriniz hakkında bilgilendirebilir misiniz ? Belki bizimde kafada yeni şimşekler çakabilir
  • 19-02-2025, 15:16:07
    #7
    Amerikaya gitmeyi isterdim.
  • 19-02-2025, 15:18:17
    #8
    Yurtdışına nasıl yerleşilir? İsimli e-book satışımız mevcuttur fiyatı 1 TL
  • 19-02-2025, 15:18:59
    #9
    Düzenim olmasa walla bende dönerdim :P

    @Asuman; soruyu eksik yani detaysız sormuşsun.. ayrıca anket eklersen daha güzel olur


    dipnot : İstanbulluyum Türküm...