Nisan ayı itibariyle Almanya'ya yerleşiyoruz eşimle birlikte ve gerçekten büyük bişi olmadıkça dönmeyi düşünmüyoruz gittiğimizde

Eğerki almanya olmasaydı da Arnavutluk yada Sırbistan düşünüyordum.