• 18-02-2025, 16:36:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba lise mezunuyum ve üniversite sınavına kayıt olacağım öğrenim durumuna ne girmem gerekiyor? Yüksek öğrenim kurumu falan bir sürü seçenekler var ekran görüntüsü de atamıyorum yoğunluktan sanırım siteye girmiyor şuan.
  • 18-02-2025, 16:37:52
    #2
    ortaöğretim diye seçenek varsa işaretleyin
    • GOWEB
    GOWEB bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2025, 16:40:28
    #3
    Ortaöğretim diye seçmelisiniz
  • 18-02-2025, 16:50:58
    #4
    Ortaöğretim ve zorunlu din dersini seçmelisiniz. Psikolojik danışmanım (Rehber Öğretmen)
    GOWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba lise mezunuyum ve üniversite sınavına kayıt olacağım öğrenim durumuna ne girmem gerekiyor? Yüksek öğrenim kurumu falan bir sürü seçenekler var ekran görüntüsü de atamıyorum yoğunluktan sanırım siteye girmiyor şuan.