Ortaöğretim ve zorunlu din dersini seçmelisiniz. Psikolojik danışmanım (Rehber Öğretmen)
Arkadaşlar merhaba lise mezunuyum ve üniversite sınavına kayıt olacağım öğrenim durumuna ne girmem gerekiyor? Yüksek öğrenim kurumu falan bir sürü seçenekler var ekran görüntüsü de atamıyorum yoğunluktan sanırım siteye girmiyor şuan.