Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.