ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözlerim 5 derece birisi 5.5 derece birisi

Gözlük camlarım ithal olduğu için 15 bin miş. Ekstra inceltilme mavi cam filitresi vs. var. Sizce fiyat nasıl?
gözlükçü arkadaşım var..cam geliş fiyatlarını duyunca çok şaşırmıştım..çok fazla kar ediyorlar..İyi araştırın bence