Gözlerim 5 derece birisi 5.5 derece birisi
Gözlük camlarım ithal olduğu için 15 bin miş. Ekstra inceltilme mavi cam filitresi vs. var. Sizce fiyat nasıl?
gözlükçü arkadaşım var..cam geliş fiyatlarını duyunca çok şaşırmıştım..çok fazla kar ediyorlar..İyi araştırın bence