ZyDn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gözlükçü Olan Var mı?
25
●556
- 17-02-2025, 22:01:09Hocam fiyat konusunda ne desem eksik olur. Çünkü marka, çap, indis, filtre, ekstra işlem, firmanın stok durumu gibi bir sürü etken var. Genel olarak söyleyeyim 1.61 indisli cam 3 bin liradan başlar 16 bin liraya kadar vardı. 1.67'de 4-28 bin arası gördüm. Bunlar katalog satış fiyatı. İndirim yapılır.
- 17-02-2025, 22:02:23işiği topluyor 300 kat çizilme korumasi falan dediplt27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2025, 22:04:02Çok takılmayın hocam onlara. Çizilmeyen cam diye bir şey yoktur.ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2025, 22:05:28Anasını satayım tanış diye gittiğimiz bizi pompalıyor.PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2025, 22:06:58PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin numaraların bu fiyata olması pahalı açıkçası
2.5 Yaşında katarakt ameliyatı oldum, yapay mercek var gözlerimde.
Sağ göz toplamı 10 Numara , Sol göz toplamı 7.75 numara.
%60 inceltilme fiyatı 2 sene önce Atasunda 17.000 TL'idi...
Diğer optikçileri siz düşünün.. - 17-02-2025, 22:06:58
- 17-02-2025, 22:09:39Hocam valla hatırlamıyorum ki, bulursam söyleyim ama.PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2025, 22:09:45Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2025, 22:14:06
