Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.
Toplu R10 Göz Çizdirmesi yaptıralım

Daha ucuza gelir.

)