Hocam sizin numaraların bu fiyata olması pahalı açıkçası
2.5 Yaşında katarakt ameliyatı oldum, yapay mercek var gözlerimde.
Sağ göz toplamı 10 Numara , Sol göz toplamı 7.75 numara.
%60 inceltilme fiyatı 2 sene önce Atasunda 17.000 TL'idi...
Diğer optikçileri siz düşünün..
Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.