• 17-02-2025, 22:19:16
    #19
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu R10 Göz Çizdirmesi yaptıralım Daha ucuza gelir. )
    Ben göz çizdirmeye karşıyım hocam. Lens bile kullanmıyorum.
  • 17-02-2025, 22:20:28
    #20
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.
    Hocam askerlikten muaf olamazmıyız ya
  • 17-02-2025, 22:23:53
    #21
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam askerlikten muaf olamazmıyız ya
    O konuda pek bilgim yok hocam ama 5-6 derecede murat olunmuyor bence
  • 17-02-2025, 22:35:37
    #22
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda pek bilgim yok hocam ama 5-6 derecede murat olunmuyor bence
    hocam şöyle göstereyim

  • 17-02-2025, 22:52:11
    #23
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şöyle göstereyim

    İnternette iki göz toplamı 14 dioptri olunca muaf olunduğu yazılmış. Bu duruma göre sizin gözler toplamı 15 derece oluyor. Muaf olma durumunuz var.
  • 17-02-2025, 23:38:26
    #24
    Hocam üstüne +10 bin daha koyup lazer göz ameliyatı olmayı düşünebilirsiniz.
    Ben geçen sene oldum, tavsiye ediyorum
  • 17-02-2025, 23:41:23
    #25
    sekizdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam üstüne +10 bin daha koyup lazer göz ameliyatı olmayı düşünebilirsiniz.
    Ben geçen sene oldum, tavsiye ediyorum
    Gözlerim lazere uygun değil hocam. Olsa da yaptırmam.
  • 18-02-2025, 15:05:09
    #26
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlerim 5 derece birisi 5.5 derece birisi

    Gözlük camlarım ithal olduğu için 15 bin miş. Ekstra inceltilme mavi cam filitresi vs. var. Sizce fiyat nasıl?
    gözlükçü arkadaşım var..cam geliş fiyatlarını duyunca çok şaşırmıştım..çok fazla kar ediyorlar..İyi araştırın bence