• 17-02-2025, 22:01:09
    #10
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.65 VEYA 1.67 mi ne dedi FİYAT NASIL SİZCE?
    Hocam fiyat konusunda ne desem eksik olur. Çünkü marka, çap, indis, filtre, ekstra işlem, firmanın stok durumu gibi bir sürü etken var. Genel olarak söyleyeyim 1.61 indisli cam 3 bin liradan başlar 16 bin liraya kadar vardı. 1.67'de 4-28 bin arası gördüm. Bunlar katalog satış fiyatı. İndirim yapılır.
  • 17-02-2025, 22:02:23
    #11
    plt27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat normal değil hocam. Ben zeiss clearview(karşıdan ışık yansıması olmayan) ve blue cut (mavi ışık koruması) kullanıyorum -2.50 -0.75 sağ göz, sol göz de ona yakın. 11 bin lira satış fiyatı var katalogda. Daha da indirim yapabilirsiniz kesinlikle.
    işiği topluyor 300 kat çizilme korumasi falan dedi
  • 17-02-2025, 22:04:02
    #12
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işiği topluyor 300 kat çizilme korumasi falan dedi
    Çok takılmayın hocam onlara. Çizilmeyen cam diye bir şey yoktur.
  • 17-02-2025, 22:05:28
    #13
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok takılmayın hocam onlara. Çizilmeyen cam diye bir şey yoktur.
    Anasını satayım tanış diye gittiğimiz bizi pompalıyor.
  • 17-02-2025, 22:06:58
    #14
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat normal değil hocam. Ben zeiss clearview(karşıdan ışık yansıması olmayan) ve blue cut (mavi ışık koruması) kullanıyorum -2.50 -0.75 Sağ göz, sol göz de ona yakın. 11 bin lira satış fiyatı var katalogda. Daha da indirim yapabilirsiniz kesinlikle.

    Hocam sizin numaraların bu fiyata olması pahalı açıkçası

    2.5 Yaşında katarakt ameliyatı oldum, yapay mercek var gözlerimde.

    Sağ göz toplamı 10 Numara , Sol göz toplamı 7.75 numara.

    %60 inceltilme fiyatı 2 sene önce Atasunda 17.000 TL'idi...

    Diğer optikçileri siz düşünün..
  • 17-02-2025, 22:06:58
    #15
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasını satayım tanış diye gittiğimiz bizi pompalıyor.

    Hangi marka ve isimde cam hocam. Hatırlıyor musunuz?
  • 17-02-2025, 22:09:39
    #16
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hangi marka ve isimde cam hocam. Hatırlıyor musunuz?
    Hocam valla hatırlamıyorum ki, bulursam söyleyim ama.
  • 17-02-2025, 22:09:45
    #17
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin numaraların bu fiyata olması pahalı açıkçası

    2.5 Yaşında katarakt ameliyatı oldum, yapay mercek var gözlerimde.

    Sağ göz toplamı 10 Numara , Sol göz toplamı 7.75 numara.

    %60 inceltilme fiyatı 2 sene önce Atasunda 17.000 TL'idi...

    Diğer optikçileri siz düşünün..
    Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.
  • 17-02-2025, 22:14:06
    #18
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size katalog fiyatını verdim hocam. Benim camları gözlükçüde 6-7 bine alabilirsiniz. Tamamen tutturmasina bağlı. Ama Atasun'da indirim yapamazsınız. Fiyat neyse odur. Ayrıca sizin gözünüz de çok yüksek geçmiş olsun. Ben üstte bir arkadaş 5.50 civarı dedi. Ona atıfta bulundum.

    Toplu R10 Göz Çizdirmesi yaptıralım Daha ucuza gelir. )