• 16-02-2025, 10:23:33
    #1
    abilerim sevdiğim bi kız vardı erkek arkadaşı vardı konuşmasını istemedim onu seçti ayrıldık ama ben unutamıyorum antidepresan kullanmaya başladım vücudumda ağrılarda başladı iyi değilim nasıl unutacağım ben bunu
  • Kabul Edilen Cevap
    • heeeeyyyy kendinize gelin yahu... ne yapıyorsunuz siz ? erkek milleti böyle davranmaz. dik durun biraz. sizi istemeyeni mi istiyorsunuz ? size değer vermeyene mi değer veriyorsunuz... ayakta duracaksınız, dik duracaksınız, yolunuza devam edeceksiniz.

      yaşınız kaç yahu. dünya başınıza yıkılmış gibi laflar ediyorsunuz. ? kaç sene var önünüzde, daha ne forsatlar çıkacak karşınıza... o kızların güzel alımlı ve size göre olduğunu düşünüyorsanız bir yere not alın ve on sene sonra o yadığınız nota tekrar bakın. bir tarafınızla gülceksiniz bu günlere ve "iyiki olmamış" diyeceksiniz.

      bu hissettiğinizin unutamamak olduğuna da inanmıyorum. size sokulan bir kazık var, onu çıkartamadığınız için, intikam alamadığınız için içinize oturuyor.

      size çok iyi gelcek şeyi söyleyeyim mi... deli gibi çalışın. manyaklar gibi. şakır şakır yabancı dil öğrenin. okuyun, okuyorsanız mezun olun. iş kurun, bir işte çalışın. deli gibi para kazanın.

      bir kadını size yaptıklarından dolayı pişman edip hayatını karartmanın en iyi yolu sizin deli gibi para kazandığınızı, iyi bir iş sahibi olduğunuzu ve bir hayat kurduğunuzu görmesini sağlamaktır.

      bunları yaptığnızda hem o kazığı çıkartmış olacaksınız hem de... hayır öyle değil... o kadın aklınıza bile gelmeyecek. çünkü bu dediklerimi yaptığınızda karşınıza çıkacak olan gerçek kadınlar bu günleri hatırlamanıza bile fırsat vermeyecektir.


      inanın bana ve acayip acayip düşüncelerle kendinizi yemeyin... antidepresan nedir yahu... dünyanın birçok memleketinden birçok kadın tanıdım, sevdim, sevildim ama antidepresan kullanmaya değecek hiçkimseyi tanımadım. haaa monaco'ya gitmedim, belki orada vardır. gerisi tırt...

      silkelenin biraz be. borsa öğrenin foreks öğrenin. erkeksiniz siz.
  • 16-02-2025, 10:31:07
    #2
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abilerim sevdiğim bi kız vardı erkek arkadaşı vardı konuşmasını istemedim onu seçti ayrıldık ama ben unutamıyorum antidepresan kullanmaya başladım vücudumda ağrılarda başladı iyi değilim nasıl unutacağım ben bunu
    Aynı yoldan bende geçtim hemde en güçlü olduğum dönemde bu ihanete denk geldim, sonrasında pskopata bağlamıştım. Maddi manevi öyle güçlü olduğum bir dönemdeydi ki çocuğu anasından doğduğuna pişman edebilirdim. Kendime gelmek için biraz zaman geçmesini bekledim dişimi sıktım. Bol dol dizi - film youtube videosu vs. izlemiştim. Sonrasında şehir değiştirdim hatırlamamaya çok dikkat ettim kitap okumaya falan başladım kendimi işime verdim derken ikisinide unuttum. Şimdi şöyle bir durum var yolda ikisini el ele görsem yine içimdeki uyuyan o şeytan uyanır ama bunu sakinleştirmekte tamamen bizim kontrolümüzde tekrardan geçmiş olsun.
    • JeaxyRack
    JeaxyRack bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-02-2025, 10:32:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef ki hayat aşk acısı çekebileceğin kadar soft değil. Bırak gittiği yerde mutlu olsun ve senden uzak olsun. Sana layık olan kişi senden başkası ile ilgilenmek istemez.
  • 16-02-2025, 10:35:31
    #4
    Bunu sık sık oku.
  • 16-02-2025, 10:41:05
    #5
    Bu devirde kızların %90ı k*şar o yüzden ciddi düşünme tuttuğuna sapla geç
  • 16-02-2025, 11:21:26
    #6
    Gold üye
    Hayatım boyunca hiç böyle durumlar yaşamadım. Mottom belli, kendimden daha önemli hiç birşey yok.
  • 16-02-2025, 14:57:13
    #7
    Bir kadın senden daha değerli değil. takıntı yaptıkça takıntı haline geliyor. Sevdiğini düşündükçe daha çok takıntı oluyor. düşünmeyeceksin hayatı akışına bırakacaksın. öyle biri gelir ki değil, o kız tüm dünyayı gözün görmez. Civi Civiyi söker. yeni birini bul.


    https://www.youtube.com/watch?v=DxSp_u1202M
  • 16-02-2025, 18:23:04
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    heeeeyyyy kendinize gelin yahu... ne yapıyorsunuz siz ? erkek milleti böyle davranmaz. dik durun biraz. sizi istemeyeni mi istiyorsunuz ? size değer vermeyene mi değer veriyorsunuz... ayakta duracaksınız, dik duracaksınız, yolunuza devam edeceksiniz.

    yaşınız kaç yahu. dünya başınıza yıkılmış gibi laflar ediyorsunuz. ? kaç sene var önünüzde, daha ne forsatlar çıkacak karşınıza... o kızların güzel alımlı ve size göre olduğunu düşünüyorsanız bir yere not alın ve on sene sonra o yadığınız nota tekrar bakın. bir tarafınızla gülceksiniz bu günlere ve "iyiki olmamış" diyeceksiniz.

    bu hissettiğinizin unutamamak olduğuna da inanmıyorum. size sokulan bir kazık var, onu çıkartamadığınız için, intikam alamadığınız için içinize oturuyor.

    size çok iyi gelcek şeyi söyleyeyim mi... deli gibi çalışın. manyaklar gibi. şakır şakır yabancı dil öğrenin. okuyun, okuyorsanız mezun olun. iş kurun, bir işte çalışın. deli gibi para kazanın.

    bir kadını size yaptıklarından dolayı pişman edip hayatını karartmanın en iyi yolu sizin deli gibi para kazandığınızı, iyi bir iş sahibi olduğunuzu ve bir hayat kurduğunuzu görmesini sağlamaktır.

    bunları yaptığnızda hem o kazığı çıkartmış olacaksınız hem de... hayır öyle değil... o kadın aklınıza bile gelmeyecek. çünkü bu dediklerimi yaptığınızda karşınıza çıkacak olan gerçek kadınlar bu günleri hatırlamanıza bile fırsat vermeyecektir.


    inanın bana ve acayip acayip düşüncelerle kendinizi yemeyin... antidepresan nedir yahu... dünyanın birçok memleketinden birçok kadın tanıdım, sevdim, sevildim ama antidepresan kullanmaya değecek hiçkimseyi tanımadım. haaa monaco'ya gitmedim, belki orada vardır. gerisi tırt...

    silkelenin biraz be. borsa öğrenin foreks öğrenin. erkeksiniz siz.
  • 16-02-2025, 19:43:48
    #9
    Yazan herkese teşekkür ederim