abilerim sevdiğim bi kız vardı erkek arkadaşı vardı konuşmasını istemedim onu seçti ayrıldık ama ben unutamıyorum antidepresan kullanmaya başladım vücudumda ağrılarda başladı iyi değilim nasıl unutacağım ben bunu
Aynı yoldan bende geçtim hemde en güçlü olduğum dönemde bu ihanete denk geldim, sonrasında pskopata bağlamıştım. Maddi manevi öyle güçlü olduğum bir dönemdeydi ki çocuğu anasından doğduğuna pişman edebilirdim. Kendime gelmek için biraz zaman geçmesini bekledim dişimi sıktım. Bol dol dizi - film youtube videosu vs. izlemiştim. Sonrasında şehir değiştirdim hatırlamamaya çok dikkat ettim kitap okumaya falan başladım kendimi işime verdim derken ikisinide unuttum. Şimdi şöyle bir durum var yolda ikisini el ele görsem yine içimdeki uyuyan o şeytan uyanır ama bunu sakinleştirmekte tamamen bizim kontrolümüzde tekrardan geçmiş olsun.