• 15-02-2025, 21:47:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar, malum işimiz gereği oturarak çalışıyoruz. Marka öneriniz var mıdır?

    Bütçe olarak 8-10 bin TL'ye kadar.
  • 15-02-2025, 21:53:24
    #2
    Merhaba,
    Kullanıcı adınızın markasını kullanıyorum önceki koltuğumda xdriveydi gayet memnunum.
    https://www.xdrive.com.tr/xdrive-ank...tugu-kumas-gri
  • 15-02-2025, 22:07:37
    #3
    Seduna Thunder Pro'yu birkaç yıldır kullanıyorum, memnunum.
  • 15-02-2025, 22:15:18
    #4
    en iyi modellerden birini bugün 12 den 10 a cektim tavsiye ederim düşünürseniz

    https://shbd.io/s/Ps9Meu6E
  • 15-02-2025, 22:22:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    z10 dan al hocam
  • 15-02-2025, 22:26:19
    #6
    xDrive kullanıyorum, rahatlığından memnun olsam da oturduğum kısmın derisi maalesef birkaç noktadan çatladı.
  • 15-02-2025, 22:28:53
    #7
    Oyuncu koltuğu yerine ofis koltuğu tercih edin.
    Ucuz olanlar çok rahatsız edici oluyor.
    Pahalı olanlar modeline göre tabii daha kaliteli oluyor.
  • 15-02-2025, 22:30:52
    #8
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyuncu koltuğu yerine ofis koltuğu tercih edin.
    Ucuz olanlar çok rahatsız edici oluyor.
    Pahalı olanlar modeline göre tabii daha kaliteli oluyor.
    Ofis koltuğu vardı, hatta 3-4 sene önce epey iyi kalite bir şey almıştım. Ama bir türlü rahat edemedim. Rahattı evet ama çok sert duruyordu.
  • 15-02-2025, 22:57:54
    #9
    Timob Felix düşünüyorum bende hocam. Suan hawk fab var memnunum