Oyuncu koltuğu yerine ofis koltuğu tercih edin.
Ucuz olanlar çok rahatsız edici oluyor.
Pahalı olanlar modeline göre tabii daha kaliteli oluyor.
Ofis koltuğu vardı, hatta 3-4 sene önce epey iyi kalite bir şey almıştım. Ama bir türlü rahat edemedim. Rahattı evet ama çok sert duruyordu.