• 15-02-2025, 16:18:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar evimde bulunan sunucuya proxmox kurup laptopum üzerinden bağlantı kurmaya çalışıyorum fakat bir türlü beceremedim sunucuya proxmox kuruyorum ama laptoptan ipsini yazınca bağlanamıyorum yardım edebilecek biri varmı acaba
  • 15-02-2025, 16:23:10
    #2
    Merhabalar,

    Ykreative olarak sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
    Bizlerle Whatsapp adresimiz üzerinden veya R10 PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla...