Merhaba arkadaşlar evimde bulunan sunucuya proxmox kurup laptopum üzerinden bağlantı kurmaya çalışıyorum fakat bir türlü beceremedim sunucuya proxmox kuruyorum ama laptoptan ipsini yazınca bağlanamıyorum yardım edebilecek biri varmı acaba