• 12-02-2025, 23:02:14
    #1
    Merhabalar eşim için Epoksi işi düşünüyoruz da kendisinin el becerileri olduğundan dolayı böyle bir iş düşündük.Epoksi tepsi,sunumluk,saat gibi şeyler üretip satmayı düşünüyoruz sizce satılır mı düşünceleriniz nedir
  • 12-02-2025, 23:04:23
    #2
    PASİF GELİR HİZMETLERİ
    Neden olmasın siz istedikten sonra ilgilenip güzel ürünler ürettikten sonra neden satılmasın başarılar.
  • 12-02-2025, 23:06:34
    #3
    opoksi ürünleri ile güzel işler yapılıyor hocam yaparsanız satılır diye düşünüyorum lakin dikkat etmelisiniz ki zararlı bir kimyasaldır. maske kullanımını amaan birşey olmaz boşver diyerek kullanmamazlık yapmayın ciddi sonuclar olabiliyor
  • 12-02-2025, 23:07:37
    #4
    Hocam çok zor bir iş yani epoksi mevzusunun ortamdaki bir nemin sıcaklığın v.s önemi var mesela x lokasyonunda 1 günde kuruyorsa y lokasyonunda 2 günde kuruyor yada kurumuyor onu üretip satmak gerçekten el becerisi isteyen bir mevzu ve 1 litresi en son 350-400 liraydı siz onu öğrenip usta haline gelene kadar en az 5-10 litre epoksi çöp edersiniz

    İşin en kötü yanı şu değerine satılamıyor mesela trendyolda v.s satıcaksın diyelim abi 400 lira yazıyorsun bir parçaya satılamıyor alan olduğunda %50sinden fazlası vergi ile trendyola gidiyor kalan %50 bile değil emin olabilirsin ona da hammaddenimi alıcaksın v.s v.s

    Ki birde iade mevzusu var işin içinde adam alıyor 80 liralık bir parça beğenmedim diyip iade ediyor tamam beğenmemiş olabilirsin de kargo 40-50 lira zaten iki kere kargoya vereceğin para zaten 80-100 lira minimum

    Sana tek tavsiyem yapılmamış birşeyi yaparsan para kazanırsın açık ve net
  • 12-02-2025, 23:14:29
    #5
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok zor bir iş yani epoksi mevzusunun ortamdaki bir nemin sıcaklığın v.s önemi var mesela x lokasyonunda 1 günde kuruyorsa y lokasyonunda 2 günde kuruyor yada kurumuyor onu üretip satmak gerçekten el becerisi isteyen bir mevzu ve 1 litresi en son 350-400 liraydı siz onu öğrenip usta haline gelene kadar en az 5-10 litre epoksi çöp edersiniz

    İşin en kötü yanı şu değerine satılamıyor mesela trendyolda v.s satıcaksın diyelim abi 400 lira yazıyorsun bir parçaya satılamıyor alan olduğunda %50sinden fazlası vergi ile trendyola gidiyor kalan %50 bile değil emin olabilirsin ona da hammaddenimi alıcaksın v.s v.s

    Ki birde iade mevzusu var işin içinde adam alıyor 80 liralık bir parça beğenmedim diyip iade ediyor tamam beğenmemiş olabilirsin de kargo 40-50 lira zaten iki kere kargoya vereceğin para zaten 80-100 lira minimum

    Sana tek tavsiyem yapılmamış birşeyi yaparsan para kazanırsın açık ve net
    Hocam Instagramdan satmayı düşünüyorum da aklıma biraz yatan bu iş var sadece çünkü işçiliğini benim yapabileceğim bir iş arıyorum