rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok zor bir iş yani epoksi mevzusunun ortamdaki bir nemin sıcaklığın v.s önemi var mesela x lokasyonunda 1 günde kuruyorsa y lokasyonunda 2 günde kuruyor yada kurumuyor onu üretip satmak gerçekten el becerisi isteyen bir mevzu ve 1 litresi en son 350-400 liraydı siz onu öğrenip usta haline gelene kadar en az 5-10 litre epoksi çöp edersiniz

İşin en kötü yanı şu değerine satılamıyor mesela trendyolda v.s satıcaksın diyelim abi 400 lira yazıyorsun bir parçaya satılamıyor alan olduğunda %50sinden fazlası vergi ile trendyola gidiyor kalan %50 bile değil emin olabilirsin ona da hammaddenimi alıcaksın v.s v.s

Ki birde iade mevzusu var işin içinde adam alıyor 80 liralık bir parça beğenmedim diyip iade ediyor tamam beğenmemiş olabilirsin de kargo 40-50 lira zaten iki kere kargoya vereceğin para zaten 80-100 lira minimum

Sana tek tavsiyem yapılmamış birşeyi yaparsan para kazanırsın açık ve net
Hocam Instagramdan satmayı düşünüyorum da aklıma biraz yatan bu iş var sadece çünkü işçiliğini benim yapabileceğim bir iş arıyorum