Dyson v15 kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dyson v15 kullanan var mı?
4
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dyson v15 kullanan var mı?
11-02-2025, 10:36:06
#1
Nuhbey
Arkadaşlar dyson v15 alacağım. Dyson siteden ürün seri no sorguladığımda "Seri numarası zaten mevcut" uyarısı verdi. Ürün orjinal mi acaba?
https://support.dyson.com.tr/product...n/registration
11-02-2025, 10:38:50
#2
ESSA
sen girmediysen klonlanmış cihaz olabilir.
ben ilk girdigimde direk kaydetmişti. o şekilde uyarı vermemişti.
11-02-2025, 10:43:25
#3
Sorudata
Bizde de aynısı oldu müşteri hizmetlerini ara çözerler.
11-02-2025, 10:57:35
#4
Nuhbey
Yanıtlar için teşekkür ederim. Muhtemelen ürün sahte. Üzerinde netherlands yazıyor. İlgili ülke sitesinden kontrol ettiğimde ürün sahte.
U3G-EU-SBV7142A
11-02-2025, 12:37:45
#5
YasinK
Hocam ben Dyson'ın kendi sitesinden gen5detect almıştım otomatik kendisi kaydetmişti daha 2 hafta önce garantiye yolladım sorunlu kısmı değiştiler bir sorun çıkmadı, belki öyle bir durum olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler