Konu
Dyson v15 kullanan var mı?
11-02-2025, 10:38:50
#2
ESSA
sen girmediysen klonlanmış cihaz olabilir.
ben ilk girdigimde direk kaydetmişti. o şekilde uyarı vermemişti.