• 10-02-2025, 20:31:50
    #1
    iphone se 2020 kullanıyordum, sıkıldığım için s24 fe aldım ama video çekimi ve edit konusunda (iphone da movie kullanıyordum) beni tatmin etmedi.

    şu an alabileceğim max telefon iphone 13. pro al, yok bi üst modeli al, yd cihaz al falan demeyin. tek soru: bu zamanda iphone 13 alınır mı? se den yola çıkarak beni uzun süre götüreceğini düşünüyorum ama iphone da tek sıkıntım şarja bağlı kalmaktan bıkmış olmam (:
  • Kabul Edilen Cevap
    • İPhone 13 kullanıyorum eğer oyun oynamıyorsanız gündelik hayatta 60 ile 120 hz arasındaki farkı anlamazsınız ama tek sorun gerçekten pil günde 2 defa şarj kaçınılmaz maalesef. Onun dışında herhangi bir problem yaratacak telefon değildir kamera konusunda da gündüzleri üzmez ama gece çekimleri iyi sayılmaz
  • 10-02-2025, 20:33:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alinmaz 60hz
  • 10-02-2025, 20:35:35
    #3
    13 pro daha mantıklı
  • 10-02-2025, 20:40:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam iphone 5'den farkı yok lütfen 60hz telefon almayın, iphone 15 almıştım çok pişman oldum
  • 10-02-2025, 20:41:42
    #5
    Alınabilir ama batarya konusunda üzecektir pro max de bu sorunu çözmüşler
  • 10-02-2025, 20:48:43
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    İPhone 13 kullanıyorum eğer oyun oynamıyorsanız gündelik hayatta 60 ile 120 hz arasındaki farkı anlamazsınız ama tek sorun gerçekten pil günde 2 defa şarj kaçınılmaz maalesef. Onun dışında herhangi bir problem yaratacak telefon değildir kamera konusunda da gündüzleri üzmez ama gece çekimleri iyi sayılmaz
  • 10-02-2025, 21:12:26
    #7
    alınmaz iphone eskiltme prolitikası sebebiyle başınızı ağrıltır
  • 10-02-2025, 21:50:32
    #8
    alınmaz