iphone se 2020 kullanıyordum, sıkıldığım için s24 fe aldım ama video çekimi ve edit konusunda (iphone da movie kullanıyordum) beni tatmin etmedi.
şu an alabileceğim max telefon iphone 13. pro al, yok bi üst modeli al, yd cihaz al falan demeyin. tek soru: bu zamanda iphone 13 alınır mı? se den yola çıkarak beni uzun süre götüreceğini düşünüyorum ama iphone da tek sıkıntım şarja bağlı kalmaktan bıkmış olmam (: